MENU

Tydzień I 

Krąg tematyczny: Tydzień w przedszkolu.

Przewidywane osiągnięcia dziecka:

  • aktywnie uczestniczy w zabawach wymagających prostych form współdziałania, integracyjnych, z chustą, itp.,
  • wykonuje proste ćwiczenia artykulacyjne, rozwijające narządy mowy, według wskazówek N.,
  • podejmuje próby nazywania kolejnych dni tygodnia,
  • przestrzega zasad bezpieczeństwa dotyczących zabaw na śniegu i lodzie,
  • aktywnie uczestniczy w zabawach kształtujących odporność emocjonalną.

 

Tydzień II

Krąg tematyczny: Zimowy tydzień.

Przewidywane osiągnięcia dziecka:

  • aktywnie uczestniczy w zabawach kształtujących odporność emocjonalną;
  • opowiada o sposobach spędzania wolnego czasu przez swoją rodzinę,
  • Co robią zimą dni tygodnia? – słucha wiersza T. Fiutowskiej; rozmowa na temat treści wiersza kierowana pytaniami N,
  • „Dni tygodnia i my” – bierze udział w zabawie ruchowo naśladowczej,
  • „Niedzielne leniuchowanie” – zabawa plastyczna,
  • Bierze udział w zabawach ruchowych w ogrodzie przedszkolnym z wykorzystaniem sanek,
  • „Weekend” – wykonuje ciałem rytmy ruchowe,
  • „Laurencja” – uczy się pląsu tanecznego.

 

Tydzień III

Krąg tematyczny: Bajkowy kalendarz.

Przewidywane osiągnięcia dziecka:

  • wskazuje podobieństwa i różnice pomiędzy różnymi kalendarzami,
  • wymienia kolejne pory roku; zna ich cechy charakterystyczne,
  • tworzy kolorowe kompozycje, rysując na papierze ściernym,
  • poznają piosenkę „Pory roku na okrągło”,
  • wezmą udział w zabawie słownej „Urodziny” – przyporządkowywanie miesiąca urodzenia do pory roku,
  • „Rok i jego siostry” – zabawa ruchowa z chustą animacyjną.

 

Tydzień IV

Krąg tematyczny: Dzień w przedszkolu.

Przewidywane osiągnięcia dziecka:

  • aktywnie uczestniczy w zabawach wymagających prostych form współdziałania, integracyjnych, z chustą, itp.,
  • ilustruje ruchem, gestem, mimiką czynności,
  • porządkuje zdarzenia w historyjce obrazkowej; posługuje się pojęciami dotyczącymi kolejnych pór dnia, stosuje pojęcia: rano, w południe, po południu oraz najpierw, potem, teraz.
  • aktywnie uczestniczy w zabawach kształtujących odporność emocjonalną,
  • sprawdzenie zawartości karmników, dosypywanie pokarmów dla ptaków.
  • Pory roku – uczestniczy w zabawie przy muzyce,
  • Bierze udział w zabawie pantomimicznej „Co robimy w przedszkolu?”

 

Tydzień V

Krąg tematyczny: Czas płynie.

Przewidywane osiągnięcia dziecka:

  • wskazuje podobieństwa i różnice pomiędzy zegarami,
  • szuka rozwiązań problemów na podstawie własnych doświadczeń,
  • wykonuje proste ćwiczenia artykulacyjne, rozwijające narządy mowy, według wskazówek N.,
  • wypowiada się na temat obserwacji podczas oglądania mechanizmu zegara,
  • „Znajdź dwa taki same zegary” – bierze udział w zabawie na spostrzeganie.
  • Łączy w pary takie same wyrazy,
  • „Kopciuszek” – biorą udział w zabawach w kole.

 

 

Kontakt

Przedszkole Niepubliczne
Edukacyjno-Sportowe MAPECIAKI

tel.: +48 506 127 000
e-mail: kontakt@mapeciaki.pl

Przedszkole Dąbka

ul. Płk. Dąbka 8
84-200 Wejherowo

Przedszkole Sucharskiego

ul. Kotłowskiego 2a
84-200 Wejherowo

Żłobek Bolszewo

84-239 Bolszewo
ul. Wyszyńskiego 3/1

Napisz do nas!

Powered by BreezingForms
© 2017 Mapeciaki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików Cookie
Stroną opiekuje się: Webla.pl
Używamy cookies w celu prowadzenia anonimowych statystyk oraz w celu prawidłowego działania strony. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w twojej przeglądarce. Zrozumiałem. Nie pokazuj więcej tej informacji.