MENU

TREŚCI PROGRAMOWE WRZESIEŃ  

  1. PRZEDSZKOLE DRUGI DOM

    -Współtworzenie przyjaznej atmosfery w grupie

    -przestrzeganie wspólnie ustalonych umów i zasad regulujących współżycie w grupie.

    -Rozwijanie relacji pomiędzy dziećmi, opartych na wzajemnym szacunku i akceptacji

    -współdziałanie podczas zabaw, gier, tańców integracyjnych

    - Poznawanie swojego cia­ła poprzez zabawy

    - rysowanie siebie

    - dostrzeganie swojej niepowtarzalności, a także niepowtarzal­ności innych, szanowa­nie jej.

    -Współtworzenie przyjaznej atmosfery w grupie

    - przestrzeganie wspól­nie ustalonych umów i zasad regulujących współżycie w grupie.

    - Rozwijanie relacji po­między dziećmi, opartych na wzajemnym szacunku i akceptacji

    - współdziałanie podczas zabaw, gier, tańców integracyjnych.

  2. PRZEDSZKOLE DRUGI DOM

    -Poznawanie swojego cia­ła poprzez zabawy

    – rysowanie siebie

    – dostrzeganie swojej niepowtarzalności, a także niepowtarzal­ności innych, szanowa­nie jej

  3. ULICZNE SYGNAŁY

    -Rozwijanie poczucia przy­należności narodowej

    - oglądanie zdjęć, ilustra­cji, słuchanie wierszy, opowiadań; odwoływa­nie się do własnych ob­serwacji w celu zwró­cenia uwagi na piękno naszego kraju.

    -Rozwijanie intuicji geometrycznej

    - nazywanie figur geometrycznych.

    Środki transportu- poznawanie różnych środków transportu: lądowego, wodnego, powietrznego

    – poznawanie znaczenia pasów, sygnalizacji świetlnej, znaków dro­gowych

    – zaznajamianie z zasa­dami ruchu drogowego, z wykorzystaniem zabaw tematycznych, literatury, wycieczek

    – poznawanie wybra­nych pojazdów, w tym specjalistycznych, np.: straży pożarnej, karetki pogotowia, policji

  4. JESIEŃ W LESIE

    -Orientacja przestrzenna- określanie położenia przedmiotów w przestrzeni; stosowanie określeń: na, pod, przed, za, wysoko, nisko.

    – oglądanie drzew znajdujących się
     w bliskim otoczeniu, nazywanie ich; wyjaśnianie zjawi­ska usychania liści

    – rozpoznawanie drzew po ich liściach i owo­cach

    – zbieranie owoców drzew, wzbogacanie nimi kącika przyro­dy; wykorzystywanie owoców w działalności plastycznej, technicz­nej, matematycznej, muzycznej oraz w inny, niestandardowy sposób

    – poznawanie wybranych przedstawicieli grzybów jadalnych (borowik, pieprznica jadalna, maślak) i niejadalnych (np. muchomor sromotnikowy)

    – pokazywanie na wybranych przykładach (np. jeża, wiewiórki, bociana) jak zwierzęta przygotowują się do zimy (odlatują do Afryki, gromadzą zapasy, zasypiają); zwracanie uwagi na zmiany w wyglądzie zwierząt, np. zmiana ubarwienia, gęstnienie futra, piór.

 

Kontakt

Przedszkole Niepubliczne
Edukacyjno-Sportowe MAPECIAKI

tel.: +48 506 127 000
e-mail: kontakt@mapeciaki.pl

Przedszkole Dąbka

ul. Płk. Dąbka 8
84-200 Wejherowo

Przedszkole Sucharskiego

ul. Kotłowskiego 2a
84-200 Wejherowo

Żłobek Bolszewo

84-239 Bolszewo
ul. Wyszyńskiego 3/1

Napisz do nas!

Powered by BreezingForms
© 2017 Mapeciaki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików Cookie
Stroną opiekuje się: Webla.pl
Używamy cookies w celu prowadzenia anonimowych statystyk oraz w celu prawidłowego działania strony. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w twojej przeglądarce. Zrozumiałem. Nie pokazuj więcej tej informacji.